Publicat pe Lasă un comentariu

De ce activitatea fizică este vitală pentru o inimă sănătoasă?

De-ce-activitatea-fizica-este-vitala-pentru-o-inima-sanatoasa

De fiecare dată când faceți mișcare, întăriți unicul mușchi care este absolut vital pentru o viață sănătoasă – inima voastră.

De fapt, potrivit celor mai buni doctori privind activitatea fizică și sănătatea, persoanele inactive sunt de aproape două ori mai predispuse să dezvolte boli de inimă decât cele care sunt mai active. Acest fapt pune în perspectivă cât de important este exercițiul fizic pentru a preveni bolile cardiovasculare.

Aceștia recomanda ca adulții sa facă cel putin 150 de minute pe săptămână de activitate aerobica de intensitate moderata, sau 75 de minute de pe săptămână de activitate aerobica intensa, sau o combinație între cele două, în scopul de a profita de beneficiile pentru sănătate ale inimii asociate cu exerciții fizice. Vestea minunată este că puteți acumula aceste minute pe parcursul săptămânii fără prea mult efort din partea dvs.

Cum ne menține sănătatea inimii activitatea fizică regulată?

Iată 5 motive pentru care ar trebui să vă îmbunătățiți activitatea fizică pentru a promova o mai bună sănătate a inimii:

Exercițiile fizice scad tensiunea arterială.

Potrivit Organizației Mondiale a Sănătății , exercițiul aerob este cel mai bun tip de activitate fizică pentru a aborda tensiunea arterială crescută. Implică mișcări repetitive și ritmice și folosește grupuri musculare mari, cum ar fi cele din picioare, umeri și brațe. Gândește-te la înot, plimbare, jogging sau dans.

Exercițiul fizic îmbunătățește oxigenarea.

Exercițiile fizice întăresc mușchii, îmbunătățind astfel capacitatea lor de a extrage oxigen din sângele care circulă. În acest fel, inima funcționează mai eficient pentru a pompa sângele către mușchi.

Exercițiul menține o greutate sănătoasă.

Prin exerciții, arzi calorii. Exercițiul aerob creează un deficit de energie, în timp ce exercițiile de rezistență îmbunătățesc masa musculară slabă. Acest lucru, combinat cu o dietă echilibrată, vă va ajuta să mențineți o greutate sănătoasă și niveluri optime de colesterol.

Exercițiile fizice reduc stresul.

A fi tensionat constant din cauza stresului poate duce la hipertensiune arterială. Exercițiile fizice îmbunătățesc atât starea de spirit, cât și încrederea în sine, ceea ce este la rândul său util pentru gestionarea stresului.

Exercițiile fizice măresc colesterolul HDL.

Lipoproteinele cu densitate ridicată (HDL), cunoscute și sub numele de colesterol „bun” , curăță arterele de excesul de colesterol. Ei transportă acel exces în ficat unde este metabolizat. Acest lucru reduce riscul de ateroscleroză și boli cardiovasculare.

Un studiu recent realizat de cercetători din Japonia a constatat că exercițiul fizic de cel puțin trei până la patru ori pe săptămână timp de cel puțin 20 de minute crește nivelul HDL.

Calea ta către o inimă sănătoasă

Când faceți pașii care vă stau sub control, cum ar fi exercițiile fizice și mâncarea corectă, simțiți beneficiile destul de repede. De fapt, după ce v-ați concentrat pe un program de antrenament cardio timp de câteva săptămâni, exercițiile fizice vor deveni mai ușoare, iar sarcinile de zi cu zi nu vă vor lăsa fără respirație la fel de ușor.

Tot ce trebuie este să faci în jur de 150 de minute pe săptămână pentru activitate aerobă de intensitate moderată. Cu alte cuvinte, doar 30 de minute de mers pe jos sau exerciții fizice ușoare pe zi vor face minuni pentru inima ta. Activitățile de întărire musculară care implică grupuri musculare majore sunt de asemenea recomandate cel puțin de două ori pe săptămână.

Fa-ți un Hobby din fi mersul pe jos, alergatul, mersul pe bicicletă, dansul, înotul

Așadar, alegeți un hobby care vă va ajuta pentru inimă și sănătate. Poate fi mersul pe jos, alergatul, mersul pe bicicletă, dansul, înotul și orice altceva care îți face ca pulsul să înceapă. Toate acestea pot avea un impact pozitiv asupra sănătății, bunăstării și fericirii dvs. acum și pe drum.

Concluzie

Inima noastră este extrem de importanta lucru probabil pe care deja îl știm cu toții, însă mai putin știm ca doar 30 de minute alocate pe zi exercițiului fizic aerob te pot scapă de probleme atât de grave ca nici nu vrei sa te gândești. Din păcate foarte multi oameni în ziua de astăzi nu fac absolut nimic pana când ajung în situația de fi nevoiți de doctor sa o facă! Doar 30 de minute pe zi…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *